Bienvenido, Invitado
Nombre de Usuario: Contraseña:

TEMA: Leche de cabra

Leche de cabra 9 años 9 meses antes

  • subarroca
  • Avatar de subarroca
Hola!
Som d'un poble del pirineu i tenim un amic pagès que ens regala una cabra per poder alimentar el nostre petit, que encara no ha nascut. He sentit a dir que la llet de cabra és la que més s'assembla a la llet materna. De fet, els meus pares i tiets bebien la llet de cabra quan eren petits. M'han explicat que només fent-li arrencar el bull n'hi ha prou. Però no sabem... Avui en dia sona una mica surrealista tot plegat., però potser és cert que és prou bona aquesta llet pels nadons. Em podeu treure de dubtes? Gràcies!!
El administrador ha desactivado la escritura pública.

Leche de cabra 9 años 9 meses antes

  • ibenito
  • Avatar de ibenito
Hola,
Sense dubtes la millor llet per alimentar al teu nadó es la teva llet materna, sempre i quan desitgis fe-ho.
La OMS recomana lactància materna exclusiva els primers 6 mesos de vida, no es recomana la introducció de llet de vaca abans dels 12 mesos.
Si desitges alletar el teu fill amb biberó existeixen moltes marques de llet adaptades a les necessitats nutricionals dels nadons d'acord amb la seva edat.
Parla amb la teva infermera pediàtrica i pediatra sobre l'alimentació del nadó, o informa't sobre la lactància materna als cursos de preparació al part.

Salutacions
El administrador ha desactivado la escritura pública.
Gracias a Foro Kunena

9 meses