Bienvenido, Invitado
Nombre de Usuario: Contraseña:

TEMA: Nadó de natges

Nadó de natges 7 años 10 meses antes

  • Maparo
  • Avatar de Maparo
Bon dia,
estic de 34+3 setmanes i m'han dit que el nadó va de natges. Si a la setmana 36/37 no s'ha girat per si sol, em faran la maniobra externa i, sinó, cessària.
No obstant, la seva posició actual em provoca bastant de dolor amb els moviments, tinc l'úter força petit i ja l'ocupa tot, per tant, com més trigui a girar-se, pitjor. i m'han aconsellat de buscar ajuda o provar altres mètodes abans de la set 36. Me podríeu aconsellar sobre que fer i amb quins professionals o centres de referència?
Gràcies.

Buenos días, estoy de 34+3 semanas y en la ecografía se ha visto que el bebé está de nalgas. Si a las 36737 semanas no se ha girado, lo intentarán con una maniobra externa y sinó cesárea. Mientras, en esta posición me provoca bastantes dolor con el movimineto ya qe tengo el útero pequeño y ya lo ocupa en mayor parte...así que me han aconsejado que intente buscar y provar otros métodos para favorecer el gro antes de la semana 36. me podrías aconsejar sobre qué hacer y algún profesional o centro de referencia?
Gracias
El administrador ha desactivado la escritura pública.
Gracias a Foro Kunena

9 meses