Creo que el mejor momento para hacerte la ecografía es la semanas anteriores a la fecha que has mencionado, si te visitas por la seguridad social la primera que hacen es a las 12 semanas. Yo me encontré en esta la misma situación, consideraba que esperar hasta la 12 era una período demasiado extenso y es por este motivo que decidí visitarme en una fundación privada donde los precios y la calidad y profesionalidad que te ofrecían eran increíblemente buenos y razonables a mis expectativas. Mi primera ecografía de embarazo fue a la semana 7 de gestación.
Primero de todo, me ayudó a vivir el embarazo (o al menos los inicios) de una forma más tranquila, seguir un control periódico ayuda a enfrentar cada semana de una manera más optimista y serena. A nivel médico pudimos comprobar la viabilidad del embarazo, te comprueban las medidas del embrión en la vesícula vitelina, el latido del corazón, de esta manera pueden determinar posibles malformaciones y ricos de abortos. También pudimos comprobar el número de sacos, y en mi caso fue uno.
Recomiendo hacerse una ecografía en estas fechas, porque es importante desde el primer día, conocer los cambios que se producen en nuestro interior. Actualmente estoy embarazada de 29 semanas, y de un niño. Y no me arrepiento de mi elección.
Mucha Suerte!
Crec que el millor moment per fer-te l’ecografia és a la setmanes anteriors a la data que has esmentat, si et visites per la seguretats social la primera que fan és a les 12 setmanes. Jo em vaig trobar en aquesta la mateixa situació, considerava que esperar fins a la 12 era una període massa extens i és per aquest motiu que vaig decidir visitar-me en una fundació privada on els preus i la qualitat i professionalitat que t’oferien eren increïblement bons i raonables a les meves expectatives. La meva primera ecografia d’embaràs va ser a la setmana 7 de gestació.
Primer de tot, em va ajudar a viure l’embaràs (o almenys els inicis) d’una forma més tranquil•la, seguir un control periòdic ajuda a enfrontar cada setmana d’una manera més optimista i serena. A nivell mèdic vam poder comprovar la viabilitat de l’embaràs, et comproven les mides de l’embrió en la vesícula vitel•lina, el batec del cor , d’aquesta manera poden determinar possibles malformacions i rics d’avortaments. També vam poder comprovar el nombre de sacs, i en el meu cas va ser un.
Recomano fer-se una ecografia en aquestes dates, perquè és important des del primer dia, conèixer els canvis que és produeixen en el nostre interior. Actualment estic embarassada de 29 setmanes, i d’un nen. I no me’n penedeixo de la meva elecció.
Molta Sort!!