Hola,
yo tengo una pregunta en relación a los niveles de azúcar durante el embarazo: nos hicieron los dos tests del azúcar: el corto y el largo porque el primero salió alterado. Al final la prueba larga salió bien y no he tenido que hacer dieta,
Ahora estoy de 8 meses y lo que me ocurre es que hay días que noto que el dulce (no excesivo como una galleta de chocolate) se me pone mal:
mareo, malestar, inquietud, etc. En cambio hay días que como más dulce y no noto nada. Se da el caso que tengo una maquinita de un familiar para mirarme el azúcar, pero antes de pincharme me gustaría saber qué valores se consideran normales durante el embarazo.
¿Esto que me pasa es normal o lo debo comentar en la próxima visita con mi doctora?
Gracias!
Hola,
Jo tinc una pregunta en ralació als nivells de sucre durant l'embaràs. Em van fer els dos test del sucre; el curt i el llarg perquè el primer va sortir alterat. Al final la prova llarga va sortir bé i no he hagut de fer dieta.
Ara estic de 8 mesos i el que em passa és que hi ha dies que noto que el dolç (no excessiu com ara una galeta de xocolata) se'm posa malament: mareig, malestar, neguit, etc. En canvi hi ha dies que menjo més dolç i no noto res. Es dona el cas que tinc una maquineta per mirar-me el sucre d'un familiar, però abans de punxar-me m'agradaria saber quins valors es consideren normals durant l'embaràs.
Això que em passa és normal o ho he de comentar a la propera visita amb la doctora?
Gràcies!!