Hola,
Creo que estoy embarazada desde la última semana de marzo, porque tengo algunos síntomas de un posible embarazo (dolor en los pechos, mareo, cansancio general, dolor de cabeza, sueño...). Sobretodo bastante dolor en los pechos desde entonces. No he hecho el test porque entre hoy, 9 de abril y hasta el 16 aún puede venirme la regla, ya que la tengo regular entre 30 y 35 días. Estos días he tenido como un moco clarito no muy espeso pero hoy cuando me he levantado tenía este moco como agua y parecía un poco rosado. Yo no tengo la sensación de que la regla me haya bajado. Eso es que no estoy embarazada y me vendrá la regla, o es normal en el embarazo?
Espero que sea normal y que esté embarazada porque mi marido y yo estamos muy y muy ilusionados por ser padres.
Hasta pronto, Anna
Hola,
Crec que estic embarasada des de l'última setmana de Març, perquè tinc alguns simptomes d'un possible embaras (mal els pits, mereig, cansament general, mal de cap, son ...). Sobretot força dolor als pits des de llavors. No he fet el test perquè entre avui, 9 d'abri,l i fins el 16 d'Abril encare pot venir-me la regla, ja que la tinc irregular entre 30 i 35 dies. Aquest dies he tingut com un moc claret no molt espès, però avui quan m'he aixecat, al matí, tenia aquest moc com aigua i semblava que una mica rosat. Jo no tinc la sensació de que la regla m'hagi baixat. Això és que no estic embaradasa i amb vindrà la regla o és normal en les embarasades?
Espero que sigui normal i estigui embarasada, perquè el meu home i ho estavem tant i tant il·lusioants per ser pares.
Fins aviat, Anna.